fredag 30. september 2016

#løpforthea, del 1

September er her med sin siste dag, og del 1 i #løpforthea nærmer seg slutten. Men det er langt fra slutten. Intensjonen er at #løpforthea har kommet for å bli. 

Mange har de siste dagene spurte om det er slutt på #løpforthea. Jeg hadde i utgangspunktet ikke helt spikrede planer da idéen ramlet ned i hodet på meg på en løpetur i begynnelsen på august. Men jeg har da slått i noen spikre den siste måneden og tenkt litt mer framover. Hva skal skje, hvordan skal dette leve videre?

Min tanke er at #løpforthea fortsetter som før, med mer fokus på enkelte måneder, som nå i september. Noen måneder vil derfor bare "rulle og gå" av seg selv, men jeg kommer fortsatt til å holde liv i instagramkontoen @lopforthea.



Signalene er at prosjektet har fått mange flere ut på tur, enten det er løping, gåing eller sykling. At det i tillegg støtter en god sak, er vinn-vinn.

Jeg kommer til å poste bilder på instagram, hashtagge med #løpforthea, #runforthea, #sjekkdeg framover, og håper dere gjør det samme. For meg har det vært ekstra motiverende å se alle bildene, som strekker seg fra å være tatt før klokka seks om morgenen til noen som har tatt en løpetur seint på kvelden. Det inspirerer.

Jeg bestemte meg tidlig for at det ikke skulle bli en konkurranse om å løpe flest mulig kilometre, fordi jeg ikke vil at dette skal oppleves som et press. Jeg har hatt en konkurranse med meg selv, og målet har vært å nå 300 km. Det klarte jeg ikke, men det var ikke så veldig langt unna.

I oktober kommer nye muligheter , og det gjør det også de neste månedene.




Takk for at du lot deg engasjere. Takk for at du bidro. Vel løpt og gått (og syklet).

Vipps: 51216

Thea Steens minnefond kontonummer: 1503.79.72816





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar