søndag 19. mars 2017

Et maratons mange ansikt

Jada, det veksler hvordan man ser ut, både i stil og smil - eller om man rett og slett bare ser sint og sliten ut når man løper 42.2 km.

Øverst til venstre: Dubai, januar 2016, hovedbilde: Amsterdam oktober 2016, 
midten til venstre: Odense oktober 2016,  nederst til venstre: Amsterdam 2016

Dagen etter et maraton dumper det alltid en melding fra marathon-photos ned i mailboksen. Bildene som ble tatt i gårsdagens løp, ligger klare. Det framkaller som regel latter. Er det slik jeg ser ut når jeg løper?

 Midt på natta, ca kl 04.30 på Curacao, november 2016

Jeg vil påstå at jeg har god selvinnsikt. Jeg vet at de samme uttrykkene og den samme, nedsunkne stilen vil være på de fleste av motivene - og så dukker det alltid opp et eller annet nytt, noe jeg ikke har sett eller i hvert fall ikke lagt merke til tidligere.

 Amsterdam, oktober 2015, sammen med Oddveig Odland, 30 meter før målpassering

Litt ut av komfortsonen - her er et lite bildedryss fra noen av mine utenlandske maratonløp, inkludert sist helg i Barcelona.



Ikke sur, jeg, nei... haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar